مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز فقهی امام علی(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» پیش از ظهر دوشنبه با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز فقهی امام علی(ع) در این مرکز واقع در مجتمع شهید صدوقی برگزار شد.

مدح اهل بیت(ع) و سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام محمدی مدیر مرکز فقهی امام علی(ع) از برنامه های این مراسم بود.

آیت الله اعرافی در این مراسم با بیان اینکه هرگز یک حرکت تحصیلی و علمی منهای رشد اخلاقی و تربیتی را نمی پذیریم، گفت: این مهم ترین اصل در تربیت حوزه ای است که در آغاز سال تحصیلی آن را به شما طلبه ها یاد آروی می کنم.

وی خطاب به طلاب گفت:‌ اگر هر روز برنامه ای برای پیشرفت اخلاقی دارید به جایی خواهید رسید، والا علف های هرز در وجودتان رشد و به درخت های مضر تبدیل می شوند که بنیان شخصیتتان را تخریب می کنند. 

گفتنی است: مرکز فقهی امام علی(ع) در سال 92 تحت اشراف آیت الله موحدی کرمانی در شهر مقدس قم، با هدف تربیت طلابی مهذب،عالم،کارآمد و روشمند، تاسیس شد که در آینده بتوانند پاسخگوی نیازهای فقهی در جامعه اسلامی باشند.

همچنین در این مرکز علاوه بر دروس فقه و اصول،  درس رجال کاربردی ، فلسفه و تفسیر هم تدریس می شود.

برای دیدن ادامه تصاویر اینجا کلیک کنید.

  • نمايش : ۵۷۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نسخه جدید آزمایشی سایت مرکز فقهی


    پيام هاي کوتاه