دشمن به دنبال فاصله انداختن میان مردم و نظام است.

آیت الله موحدی کرمانی

به گزارش پایگاه اینترنتی مرکز فقهی امام علی علیه السلام دوم شهریور ماه 1397 خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه آمریکایی ها جرأت حمله به ایران را ندارند چرا که می دانند چه بر سرشان می آید، گفت: مسئولان پل ارتباطی دائمی و سهل‌الوصول با مردم ایجاد کنند.
آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، تاکید کرد: اگر مسئولین متمسک به ولایت باشند، دشمنان هیچ غلطی نمی توانند کنند
وی افزود: تمسک به ولایت یعنی اطاعت از ولی امر مسلمین در زمان غیبت.
آیت الله موحدی کرمانی گفت: مسئله نفوذ که رهبری بر آن بسیار تاکید دارند به دو صورت انجام می شود، یکی آنکه برخی اوقات فرد با تغییر چهره خود نفوذ خود را در دل حزب اللهی ها و مسئولان انجام می دهد و حالت دوم اینکه در پی تغییر فکر مسئولان برمی آید که در داستان کربلا هم این حالت دوم اتفاق افتاده بود.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بنا به گفته امام (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، افزود: دشمنان شما سلاح و امکانات دارند ولی چون خدا را ندارند شکست خواهند خورد.
وی ادامه داد: رهبری انقلاب هم چندی پیش بیاناتی را در همین خصوص فرمودند که آمریکا نمی تواند به ما حمله کند. این بیانات در واقع به این دلیل بود که رهبری خواستند به آنها که از آمریکا می ترسند تفهیم کنند که آنها هرگز نمی توانند با ما درگیر شوند و هرگز جنگی رخ نخواهد داد. آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: ترامپ از هزینه بی فایده ای که آمریکا در منطقه انجام داده عصبانی است و این یکی از سیاست های آنها است که بخواهند از کشورهای منطقه هزینه تامین امنیت آنها را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها جرأت حمله به ایران را ندارند چرا که می دانند در آن صورت چه بر سرشان می آید، گفت: هزاران نیروی مستقر در سوریه و لبنان در کنار موشک های توانمندی که دارند می توانند تلاویو و حیفا را بر سر اسرائیل خراب کنند.
خطیب نمازجمعه تهران افزود: رهبری هم گفتند که ایران امروز در بیخ گوش اسرائیل قرار دارد و اگر کوچکترین حماقتی از سوی آمریکا و اسرائیل سر بزند، عواقب بسیار بدی برای آنها خواهد داشت و البته آنها از قدرت بازدارندگی ایران که همان موشک هایی است که در پی از کارانداختن آن هستند، بسیار نگرانند و خواب آسوده ای ندارند.

برای دیدن عکس های نماز جمعه این هفته تهران به امامت تولیت محترم مرکز فقهی امام علی علیه السلام اینجا کلیک کنید

  • نمايش : ۵۸۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نسخه جدید آزمایشی سایت مرکز فقهی


    پيام هاي کوتاه